Chiang Rai

Mūsų 2023 m. kelionė į Tailandą prasidėjo nuo šiaurėje esančio Chiang Rai regiono. Į Tailandą išskridome 2023.11.10 d. SAS avialinijomis ir mums pasisekė gauti upgrade į verslo klasę:

Bankoke permiegoję oro uosto viešbutyje, Chiang Rai pasiekėm tik 12 d. ryte, kur prie mūsų prisijungė Gytis, atskridęs tiesiai iš Londono. Chiang Rai oro uoste išsinuomojome mašiną, nes nenorėjome būti nuo ko nors priklausomi, ir leidomės su Honda Civic savarankiškai link Golden Triangle, kuris žymus kaip opiumo sostinė ir kur susikerta 3 šalys – Tailandas, Laosas ir Mianmaras. Mekongo upe pasiplaukiojome visų 3 valstybių vandenyse, o Laose net pavyko išlipti į krantą ir užsidėti pliusiuką aplankytų šalių sąraše.

Kitą (11.13) dieną pasiekėmė Tailando šiaurinį tašką (tolumoje matosi Mianmaras):

Vėliau užsukome į Pha Mi kaimelį, kurį supa nuostabi gamta:

Po pietų aplankėme tris žymiausias šio regiono šventyklas – Wat Huay Pla Kang, What Rong Khun (baltoji) bei Wat Rong Suea Ten (mėlynoji):

Oru skųstis negalime, šilumos ir saulės pakankamai, apie 28-32 laipsnių, lietaus kol kas negavome, nors dar liūčių sezonas nėra visiškai pasibaigęs.