Tokijas

2012.10.05 atvykome į Tokiją 9:00 val. ryto vietos laiku (3 val. naktį LT laiku), lėktuve sunkiai sekėsi miegoti, tad visą dieną vaikščiojome kaip zombiai.

Pirmiausiai aplankėme aukščiausią pastatą- Tokyo Sky Tree (aukščiausią pasaulio TV bokštą), iš kurio atsivėre milžiniško miesto panorama. Vėliau užsukome į žinomiausią miesto Sensoji šventyklą.

Po trumpo poilsio viešbutyje, pasigrožėjome naktiniu miestu, pamatėme paminklą šuniukui Hashiko Shibuya rajone ir atšventėme Nedo gimtadienį bare, kur vien japonai linksminasi, švenčia, valgo… Gaila, kad neišmokome japonų kalbos, nes kol kas visi su mumis kalba tik japoniškai…:)

Kitą dieną (2012.10.06) tęsėme mūsų pažintį su Tokiju.

Pusryčius pavalgėme viešbučio kavinėje už papildomą mokestį ir išlėkėme į Metropolitan Goverment Building, ten ”užsikorėme” į 45 aukštą dar kartelį pasigrožėti Tokijo vaizdu. Labai gaila, kad saulė buvo per rūką, todėl nesimatė Fuji kalno.

Toliau patraukėme link Akihabara. Tai rajonas, kur vietinius ir turistus vilioja tūkstančiai technikos parduotuvių. Parduotuvės viena šalia kitos, per keliolika aukštų…

Kitas mūsų šios dienos tikslas buvo prabangusis Ginza rajonas, nuo jo mūsų viešbutis tik per pora kvartalų:

Po Tokijų važinėjame metro arba traukiniais, nes kitu atveju sugaištume labai daug laiko. Tokijus- labai švarus miestas: niekur nematėme numestos nei vienos šiukšlės, tačiau šiukšlių dėžių – taip pat.